top of page

Vraag & Antwoord

  • Wat zijn de verzendkosten?
    Brievenbuspakje met track & trace: € 4,15 Pakketpost met track & trace: € 6,25 België met track & trace: € 9,25 Is het totaalbedrag voor verzending binnen Nederland boven de €25,- zijn de verzendkosten gratis.​
  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    Je bestelling wordt binnen maximaal 2 werkdagen verzonden, indien het product op voorraad is. Je ontvangt je bestelling tussen de 1 en maximaal 10 werkdagen. Helaas kan ik op voorhand niet de exacte leverdatum bepalen.
  • Kan ik mijn bestelling volgen?
    Ja, je krijgt een track and trace link waarop precies wordt weergegeven waar je pakket is. Deze ontvang je in je mail zodra jouw pakket bij PostNL is aangemeld.
  • Wat is het retourbeleid?
    Binnen uiterlijk 14 dagen na bevestiging van de retour aanmelding vanuit Groen Vosje dient je de producten terug te sturen. De kosten voor een retour zijn voor eigen rekening de retour kosten schat ik op 6,25 euro. Je kunt het pakketje brengen naar het voor jou dichtstbijzijnde PostNL punt. De retour dient in zijn originele verpakking te worden geretourneerd. Zodra ik de retour in goede orde heb ontvangen zal de retour betaling binnen maximaal 14 dagen worden terug geboekt. De terug betaling gaat via hetzelfde betaalmiddel waarmee je de bestelling betaald hebt. ​ Let op! Gebruik maken van je herroepingsrecht betekend wel dat het jouw verantwoordelijkheid is dat het pakket weer in goede orde bij mij terecht komt. De bestelling moet in zijn originele staat zijn. Is dat niet het geval, zullen daarvoor kosten in rekening worden gebracht. Heb jij een gepersonaliseerd product ontvangen, kun je deze niet meer retourneren. Neem wel even contact op via info@Groen-Vosje.nl en geef aan waarom je niet blij bent met jouw bestelling, dan kunnen we samen naar een passende oplossing zoeken.
  • Hoe kan ik een product retourneren?
    Je kunt een product retourneren door het product in zijn originele verpakking terug te stoppen en deze in een stevige verzend doos te stoppen. Je kunt deze vervolgens bij een verzendmaatschappij zoals PostNL laten opsturen naar: Groen Vosje BV. Jan van Arkelstraat 69 8266CL KAMPEN
  • Wat zijn de betaalmogelijkheden?
    Op dit moment is het mogelijk online te betalen via Paypal, iDeal of het bedrag over te maken naar: Groen Vosje BV. NL10ASNB8821184765 Contant of achteraf betalen is helaas (nog) niet mogelijk.
  • Is mijn betaling veilig?
    Jazeker, jouw betaling wordt veilig verwerkt.
  • Heb je een fysieke winkel waar ik producten kan bekijken?
    Op dit moment heb ik alleen een webshop.
  • Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat ik deze heb geplaatst?
    Dit is mogelijk zolang jouw bestelling nog niet is verzonden. Zodra jouw bestelling bij PostNL ligt kan ik deze niet meer annuleren of wijzigen. Heb je een gepersonaliseerd product besteld stuur dan zo snel mogelijk een bericht naar info@Groen-Vosje.nl, als het product nog is aan te passen is het geen enkel probleem.
  • Zijn de producten op voorraad?
    Ik ben een klein bedrijf en werk vanuit huis, alles dat op de website staat als voorradig heb ik thuis. Wel is het zo dat ik kleine voorraden heb omdat niet vanuit een groot magazijn werk. Helaas kan het voorkomen dat iemand jou net voor is geweest met een bestelling. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met je op om de opties te bekijken. Uiteraard is er een mogelijkheid nieuwe voorraad te bestellen indien dat mogelijk is bij de leverancier, wel zit er dan een langere levertijd aan verbonden.
  • Wat is de garantie op de producten?
    Je hebt 6 maand garantie op aangekochte producten.
  • Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
    Je kunt met mij in contact komen via de website pagina 'contact' of door zelf een mail te sturen naar info@Groen-Vosje.nl
  • Kun je me helpen bij het kiezen van het juiste product?
    Zeker, stuur een mail met jouw wensen en contact gegevens naar info@Groen-Vosje.nl en ik neem binnen 2 werkdagen contact met je op zodat we de opties kunnen doorspreken.
bottom of page